JUNIOR
Orange Dag 1 | Orange 1
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Holdet træner mandag fra 17:00-18:00

ORANGE BOLD

kontakt junior ansvarlig træner Sebastian Mikkelsen på 29860093 inden tilmelding

Prisen er inklusiv junior medlemskab.

FORKLARING PÅ MEDLEMSKABSTYPER JUNIOR

Juniorer kan betale 2 slags kontingent

300 kr som er et fælles bidrag til klubbens baner og anden drift – med dette abo kan man ikke booke baner i booking systemet men deltager således kun i de træningshold man tilmelder sig.

600 kr – med dette abo kan man også booke egne bane timer foruden at man tilmelder sig de ønskede træningshold.

I alle træningsholdene er der allerede indregnet 300 kr i abo – deltager man i flere hold, skal man i første omgang betale det fulde beløb og man refunderes så bagefter af kassereren, så man kun betaler kontingentet på 300 kr en gang. Beløbene betales tilbage i starten af maj.

Ønsker man at kunne booke baner som Junior, skal man skrive til Kassereren. Der åbnes for booking og eventuel ekstra betaling opkræves.

Vi beklager den lidt omstændige håndtering af dette, men en enig Bestyrelse er enige om at det skal kun koste 300 kr såfremt man ”kun” deltager i træning + beløbet for selve træninge

Man er Junior til og med det fyldte 18. år.

Næste år skal man starte med at betale abo som er 300 eller 600 kr – derefter føres man videre til booking af trænignstimer – det vil virke mere logisk for alle

Startdato
Slutdato
13.10.2024