Klubbens tilbud

Vejle Tennis Klub (VTK) er en tennisklub for alle: motionister, elite, piger, drenge, damer og herrer…

• Vejle Tennis Club tilbyder seks udendørs tennisbaner, som medlemmerne kan booke hele sæsonen til prisen for det enkelte medlemskab.
  • Vi tilbyder også ikke-medlemmer mulighed for at booke en tennisbane mod et fast gebyr.

Uanset din alder og din evne byder vi dig velkommen til at spille tennis i Vejle Tennis Club.

Medlemskab giver fordelene ved

• møde og spille tennis med andre medlemmer
  • giver adgang til tennisholdstræningen – både udenfor og om vinteren i tennishallen.
  • deltager i Vejle Tennis Klub holdturneringer
  • opmuntre og støtte individuelle spillere til at konkurrere i tennisturneringer i Danmark
  • deltager i klubbegivenheder og tilbud nyde de sociale begivenheder, atmosfære og venskaber, som sportsklubber kan tilbyde – på tennisbanerne eller i vores klubhus efter et spil tennis

Coaching og Trænere:

• Vores dedikerede coachingteam tilbyder tennis holdtræning til vores medlemmer baseret på en blanding af din evne og alder.

Prøve tennis:

• Hvis du er interesseret i at prøve tennis inden du bliver medlem af Klub, tilbyder Vejle Tennis Club også mulighederne.
    • Se vores Voksen og Ældresagan intros

Vejle Tennis Klub byder alle, der er interesseret i denne utrolige sport, velkommen!

For our English speaking visitors:  Vejle Tennis Club welcomes all interested tennis players of all ages – from first time beginners, casual players, through to competitive levels. If you want to know more, please contact us: vtkboard@gmail.com